CHMAJ GROUP | Oficjalne sklepy sportowe EURO 2012 - zaprojektowanie i organizacja logistyki
Specyfika działalności oficjalnych sklepów sportowych Euro 2012, polegała na sprzedaży pamiątek i artykułów sportowych na terenie stadionów i stref kibica, podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Ich zadaniem było obsłużenie kilkudziesięciu tysięcy fanów w ograniczonym czasie – 3 godzin w przypadku obiektu, na którym rozgrywany był mecz i 5 godzin w przypadku oficjalnej strefy kibica.
łukasz, chmaj, projekt, oficjalne, sklepy, sportowe, euro, 2012, zaprojektowanie, organizacja, logistyki, layout, transport, nadzór, produkcja
138
portfolio_page-template-default,single,single-portfolio_page,postid-138,qode-quick-links-1.0,ajax_fade,page_not_loaded,,qode_grid_1300,qode-theme-ver-11.1,qode-theme-bridge,wpb-js-composer js-comp-ver-5.1.1,vc_responsive
Category
Klienci
Informacje o projekcie:

Specyfika działalności oficjalnych sklepów sportowych Euro 2012, polegała na sprzedaży pamiątek i artykułów sportowych na terenie stadionów i stref kibica, podczas Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej 2012. Ich zadaniem było obsłużenie kilkudziesięciu tysięcy fanów w ograniczonym czasie – 3 godzin w przypadku obiektu, na którym rozgrywany był mecz i 5 godzin w przypadku oficjalnej strefy kibica.

Zakres projektu

  • Stworzenie layoutu stref sprzedażowych na stadionach i w strefach kibica we współpracy z przedstawicielami UEFA
  • Organizacja transportu towarów do stref sprzedażowych i pomiędzy strefami w trakcie trwania Mistrzostw
  • Zaprojektowanie i nadzór nad produkcją nośników transportowo sprzedażowych wykorzystywanych podczas Mistrzostw